Jun 7, 2011

1y 8 b 0d ==> 7 jun 2011



hepi ulang bulan hadif adam....tambah lagi sebulan utk umur awak hari ini....whoaaaa...baru momma perasan..lately neh..awak teramat2 la cranky.....buat hati momma tak keruan okey dgn sikap awak tuh....

dan menjak2 dah nak besor neh....awak dah pandai merajuk...eheks....neh konpem ikot momma kan...asal awak tanak ikut cakap momma laju2 je  momma merajuk...sekang kalo momma marah awak...awak akan pergi berdiri jauh...dgn harapan utk momma pujuk...  
*emmm mmg tak dapat*


dan lagi satu perangai awak menjak2 nak beso neh..kalo menanges...pehhhhhh bukan setakat sentap hati momma awak buat...siap dgn bingit hati skali...bikin hati momma panas ya amat!...*neh nanti momma letak video awak menanges eh..bior awak tgk camne awk nanges..1 day...*


lagi 1...awak dah suksess hidup tanpe kopek aka puting,,*syukur disitu...* barula ensem bertambah macho....bergaye tanpe kopek...dan sekarang...slowly hidup tanpe mr.teddy....momma harap awak ok2 saje tido tanpe teddy kesayangan awak...*ko rase aku kejam tak ngan anak??*


vocab awak....yg bertambah sekarang adelah..bile momma tanye.." wats is ur name"..awak akn jawap.."dadif"  *itupon ikot mood...kalo idak nan adola*
dan awak dah dapat tangkap ape yg awak belajar dr playgroup awak tuh...salah satunye..lagu "good morning" tuh ..momma hepi sgt bile ade feedback dr awak..


emmmm ape lagi.....itu aje la setakat yg momma igt...kang kalo momma igt akan momma buat n3 laen ya....bukan utk sesape..utk awak bace suatu hari nanti...*hopefully*

last but not least...apepon yg momma buat pade awak..sama ada dr bentuk kaseh sayang...dr bentuk fizikal dan mental...momma mmg sayang ketat -ketat same awak....momma yg ngandungkan awak 9 bulan 9 hari...bersusah payah menahan sakit bile bius operation tuh habes...wajib la momma sayang amat same awak...dan momma tau awak paham..dan momma tau awak pon sayang ketat2 same momma....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





baek dr cery berry selera namapak okey...seminggu pas tu balik semule...tamo makan balik...aduyaiiiii..


chare tido sejibik cam momma...meniarap adelah terbaek!...


 udah pandai berposing...


muke suci awak time tido..adelah terapi utk momma setiap malam b4 tido...♥


melekap dgn momma adelah pebret awak!


posing gedik pon dah pandai...


muge awak membesar dgn sehat...ceria...dan segala2nye yg baek..doa momma sentiase mengiringi hidup awak....


so...plis be a gud boi ya Hadif Adam....momma + babah always love dadif ketat2...♥♥♥

12 komen tomen:

Shahayu said...

ala tomei nya dadif.... lagi 4 bulan ... bole sambut bufday yg ke 2... semoge membesar dgn sihat...amin..

@e_da said...

akish camana nak bagi lerai guna puting tu.. ida ni prob sungguhla.. mika makin lekat..

Ciklinn said...

sekejap je rmasa berlalu... dah nak 2 thn dah anak teruna tu kan....heheh comel gambar lekat kat kaki tu...

The Queen @ Widelia said...

pandai bergaya ....

anie said...

sukenye tengok pic yang 1st tue..rambut pacak2..comei

Softtouch [Hanim] said...

wa...makin bjak dadif..dah tau nama dia..pastu dah xnk pting dah...bagusss...bertambah ensem lah dia pas ni....muahs

eB ezrin said...

wah dadif 2 thn 6 bulan eh?
lahir bulan 12 ker?

etiey.com© said...

wah dah besar dah.. tang rambut tu korang memang sejibik lah memang jenis rambut keras... sama dengan eysraf... kalau tak cepat mesin, jadi cam duri landak kan... hahahha

chik star said...

selamat ulang bulan abg dadif.
:DD

Lieya said...

Wahhhh dah buang kopek, bagus2 membesar dengan sihat dan semakin hensem mcm paknye.... ha ha

MAPPIAU said...

alahai dadifff tersentuh hati anty nih bace luahan kasih sayang momma dadif tau. mudahan nanti dadif membesar jadi anak yang soleh tau. anty pun sayang dadif "ketat2" jugak (pinjam sat ayat momma dadif) hahahaha.

Cik gugu [= said...

semuga dadif sehat selalu..... jadi anak yg soleh...dah besar balas jasa momma ngan babah awk okeh....muah3....

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!