May 30, 2011

hepi monday...


ehhh..hepi ke???tak berape hepi la..benornye malas betol nak pegi keje...dan eh...kengkawan hari neh aku dh start ganti pose...korang dah ganti...??aceaceace...gile kelapa poyo statement kan...hikhikhik...tapi betolla...la neh dah nak masok bulan 6...bulan 8 kite dah start pose...bile lg nak start kalo tidak sekarang....skali lagi kelapa!..ok dahhh....

hepi working la kengkawan....aku pon tgh nak menghepikan diri sendiri la neh....lagi..pikirin ape mende aku nak meradak utk berbuke pose nanti..ish2...jam baru menunjukkan pukul 10.58 pagi..dah pikir ttg makanan...akakakakak....suke akulah.....

upsss...mau tgk lil dadif aka drama king aku nan sorang tuh...ade2....







teeetttt...motif????? kahkahakhak...*ketawe jahat neh*....mak soke okeh...ramai cakap mak dah kurus....ewwwww....kurus kah???.....bukti2....eh ari tuh aku timbang..udah 50kg la...dr 53kg...ok la...ade penurunan jugak kan...

ehhhh...korang nak tgk muke dadif eh???akakakak...ade2...konpem ade...mane leh takde...















teeetttt!!! ala...korang skali skale..kasik aku aje la yg interprame tanpe dadif.......

kang petang aku tepekla gambo dadif...no worries yah....

*lapo!!!!*







3 comments:

ibu qaleesya said...

hahaha xbaek cakap lapo kalo pose.. kihkihkihj slim tu kak..

Mek Rose said...

waaaa merah menyala ko noksss ehehe yela2 ko kurus even aku tak penah tengk real..ehehehe

weh, aku ade lagi 16 ari lom ganti
tup2 pegnent
lagi la lemau lom ganti
inga tnak start next week.insyaAllah

Fiza Rahman said...

Merah menyala ko nyah ☺☺☺

Selamat berbuka posa.

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!