May 9, 2011

berkepok!


huh....ape tiap aktibiti musti ade acara snap dan snap..tp bile sampai time aku bukak belog nih..ahhhhh malas ya amat...! owhhh..tp ari tuh dak opis aku ade wat ala2 mini potluck...aku lupe la nak snap...pasal mikirkan aku malas nak menghapdate...so takpayahla kite snap2 bagai...

gambo2 dadif pon manyak yg tersimpan...so marilah kite dedah2kannye...sambil aku melayan mentor semalam... i loike salma!!! VOTE for salma...*tetibe*

okeh kengkawan...ni aktibiti punye berkurun aku rase..dlm last months..dahhhh kalo rase nk tgk...teroskan...kalo tamo...sile la klik X hujung kanan di skrin PC anda..terime kasih.... 













time nih..dah tamo naek....nak tolak aje kerjenye!


pastu tak kasi orang laen pigang langsong.....nak tolak sendiri,..sudahnye tuju ke parit!


 dia punye geram marah aku same hubby pigang besi th..dia geget besi tuh...cer...korang bayangkan..anakkkk ya anakkkk sabo aje la momma nih taw!




3 comments:

@e_da said...

nape geram camtu kali dadif.. kan ke sakit gigi tu nanti.. kalau mika lak keje la asik suh kita tolak yg dia siap duk bersila atas tu... mcm2 peel anak kan...

Softtouch [Hanim] said...

cntiknya basikal dadif...nak tumpang?

kdg2 kan mmg jd mcm tu..tiba2 mcm malas nk update blog n blur xtau nk tulis apa..xpe xpe nnti oklah tu kish...

anie said...

ala comel je dia naik beskal..
pic2 lawa giler n clear puas tengok la...hikhik

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!