May 18, 2011

bujangkuh tak cihut


=(



killer lame tak mem-belogging-kan diri....rasenyer kalo ade habuk...
dah berkepok2 habuknye tuh...wat to do..
time hati tgh berkobar2 nak meng-update...blogspot buat hal...bile dah ok...
aku pulak yg buat hal....

dannnn....alahai......anak bujangkuh tak sehat lagi la hari nih...cery bery...
tak tau la salah makan ke hape...hadoiiiii...fining aku tgk...
makan tamo...susu pon namo....
dan tika aku tgh menaip nih..hati tak keruan ok....
sat2 agi mau kol same mommy aku..dia ade poo poo lagi ke idak...
pasal b4 aku g keje td dia dah poo poo..sian dadif...
vontot dia dah naek melecet...warghhhhh....*sigh*

time dadif  nak masok 1 tahun 7 bulan pade 7 may 2011 yg lepas..
dadif dah amek upah dah...demam...cery bery jugek...
la nih cery bery dia kembali menyerang..

lg riso...dia namo makan ngan susu tuh....
adoiiii mmg tak keruan betol hati dan perasaan aku nih.....
dlm pale otak dok berpikir..cepatlah baek nak..
tak sanggup momma dgr awak nanges bile nak basoh vontot tuh.....

ok meh kite tgk muke org yg tak sehat pade 7 may yg lepas...










ni malam sebelom gambo2 diatas....

harapnye jup agi kol tok ma..dadif ok saje...no more cery bery...udah mau mamam..
udah mau susu....get well soon my dear!!!! 
i love u beri2 strong....killer punye strong ok..no doubt!



9 komen tomen:

puan nina said...

siannye..harap2 dah tak ceri beri lagik

Ieda Al-Habsyi said...

aloloo cian demam, merah je bibir dia, panas lah tu, semoga cepat sembuh dadif! :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kesian dadif..moga cepat sembuh ye sayang...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

comeynya dia senyum...

wahida said...

cepat baik ye sayang...autie kat sini pun risau jugak...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

siannya..mmg musim kot nih
rafiq ari tu pon hampir demam
cepat2 akukasiubat..alhamdulillah takmeralat

ha betul tu..time kita berkobar2 nak hapdet dia buat hal..geram tol aku ngan blogger nih

moga si kecik tu cepat sembuh ya

risa said...

siannya dak bujang tu
sayam..gantikan dengan vitagen or ribena
mesti tekak dia tak sedap tu
semoga cepat sembuh ye dadif laling

MAPPIAU said...

alahai siannyer si dadif, musti pedih giler kan vontot die. Paham ape yang ko rase babe, musti sayu jer hati tuh kan bile dengar anak ni nanges sakit.

sabar yea. mudahan dadif cepat sembuh! :))

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannya dadif...nk besar tu..xpe xpe...moga dadif ensem cpt smebuh yer...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!