Dec 27, 2017

Hadif dah bujang @ 25/11/2017 - Part 2

Sejenis datang sooon dia rajin kens. Lincah aja terus buat part by part.  Kalau pemalas dia hada.  Memang nan hado la aku nak melayan blog ni😃

Okla meh sambung pasal abam sunat.  Lepas acara bersiram tu.  Tukar baju terus aja pakai kain pelikat.  Turn abam yg ke 14. Semua sekali kalau tak salah ada 22 orang yg bersunat. Sekali masok 3-3. Utk yg awal² punya masuk tu aku rasa semua ok kot.  Pasal keluar masing² senyum². Walaupon muka memasing herot berot menahan sakit.  Cuma ada sorang budak aje tu aku nengok memang sakit sangat tu dia menahan.  Bila makin hampir turn abam,  bebudak dia makin lincah.  Bukan lincah apa ye korang.  Menanges,  meraung semua ada.  Time tu abam pon dah masuk bilik.  Aku yg nunggu kat luar tu ya Allah.  Tak senang perut menanti.  Tuhan aja yg tau hati aku tu.  Dr luar dgr budak menjerit aduuuu sakittt aduuu sakit!
Terus aku yg migrain dgr bebudak tu menjerit.  Bila yg sebelum abam tu dah kuar.  Senyap sunyi.  Sepi.  Okla lega.  Sekali abam keluar dr muka pintu bilik.  Aduhaiiiiii mata dah berair merah. Menanges rupanya kat dalam tuuuuuu😣

Ni snap sebelum gerak ke masjid.  Belikan buku kononya time untuk bacaan time kena potong nanti. 
Tapiii takda maknanyaaa.  Dia pon tak senang perut nak baca buku bagai. 


 Ni sementara tunggu turn

Gambar 2 ni sebelum kena mandi dengan bomba.

Siap ajaaaaa abam keluar... Story the sunat boy has begin. Kahkahkahkahkah.

Sambung part 3 okehhh😊




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!