Dec 4, 2017

CUTI SEKOLAH

Yeay!! Cuti sekolah dah start. Niat kat hati nak update blog macam macam benda. Tapi biasala. Niat itu terpaksa berlalu pergi bersama angin lalu :)

Kadang memang tak dan la kau nak bukak lappy bagai. Berebut dengan anak anak. Itu sudah PASTI. Lepastu asal celik mata takkan pula dan dan ko nak terus on lappy kens. Ada kena jeling ngn mommy aku tu hah. Mesti kena kasik settle dulu apa yang sepatotnya settle. Barula ko bole ngadap henpon atau lappy. Paling kuad pon boleh ngadap henpon sambil basuh baju atau masak.

Gitchew. Sound like a surirumah sangad! hahahahahah
Belum official jadik surirumah. Will be surirumah by next year. Alhamdulillah. Moga Allah permudahkan urusan ku dan keluarga. Jugak untuk korang yang baca blog aku ni.

Rindu ekceli nak update macam dolu dolu. Since bos baru masuk 2012, kesempatan tu makin lama makin takde. Kesudahannya aku sempat baca aje blog list. Nak update punya sendiri punya hanya wassalamu!

Ehhh nak cerita pasal bebudak cuti sekolah kan sebenarnya. Jauh naw dah melencongnya ^_*
Anak anak dah makin beso. Abam dedek asik bercekau sesaje! Penat dia bukan penat jaga dorang tau. Penat emosi. Ko asik dok marah aje. Sudahnya malam hari mmg aku lepak gile. Pasal asik marah aje. Mana tak marah dorang tu asik bergado aje. Tak abam nyakat adik. Adik sakat abam. Lepastu adengan jerit menjerit. Lepastu nanges. Begitu ajela kekdahnya. Tu blom aku bergado dengan dorang lagi. Kahkahkakah.

Biasala bergado ngan anak anak ni bukan gado pasal ape pon. Suruh baca buku aje pon. Melawan memasing bukan main ya anak anak aku tu. Kembang kuncup dada aku ni nak nahan sabar.

Better go sekolah bagus bebudak ni. Kelam kabut aku nak masak nak amek dorang. Tapi idokla penat menahan marah.

Nanti nak update pasal abam sunat. Owhh before tu nak update pasal concert day dedek.
Mohon rajin come to momma :)





1 comment:

wahida said...

sama la kita, nak update blog tu rasanya bercinta sekali...rasanya kita dah tak macam dulu2 lagi dah kan...zaman blogging ni nampak makin suram..huhu...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!