Oct 13, 2016

kesah farewell -part4


Lame baru nak bersambung. Iols is bz. Walau dh resign dr keje lame... Keje hakiki ttp diteruskan.Sambong kesah farewell lagi.Banyak betol kan. Redho ajela walau sebenarnye tade sape pon baca blog sendu ni... 😆
Kali ni dgn ge-girl landscape. Adik2 landscape yg disayangi... Saaaaangat. Hhahahah. Yela betol sayang.Sape lagikan kite nak ber-gosip meluah rese tak puas hati tu.Dengan dorang2 nila jugak. Yang tak menahan siap anto kalender bagai. Punye nak booking date tu ken.. Lokasi kat Lavender Bkt Indah. Pandai bebudak ni suprise kan hakak dorang ni.

oooo Ina Harun pon ade gak time ni..


bz naww nawww pompuan sebelah tu kannnn. Hah tula cira. Jiran Sebelah ngan meja aku. Diala kawan yg mcm rapat la sikit kat dlm department tu. Diala yg selalu dgr rungutan, cerita pasal anak2 aku ke..Gosip se-sikit ke..Dgn budak molek tu la. Oooo dah tak budak. Dah mak budak..😁

 paten & jijie
 tula bunga2 landscape


 Meh aku kenalkan dari depan mula kiri cira, aku ,ina, iwa, paten, jiji & vin
Bersyukurla dpt office-mate yg bole dikatakan se-kepala. Yg bole bg pendapat. Yg bole terime teguran...






Time bukak ni ni mmg syahdu abes. Penat aku tahan air mata supaya tak kuor. Haihhhh ter-keluar jugak akhirnye. Kenot tahan weh... Pasal aku tau...Lepas ni aku dah tak sesame lagi dgn dorang kt opis... ☹☹🙁😕



 dorang bg perfume, shower, body lotion & scrub elianto. Semua maseh ade lg. Sayang nak pakai. Pakai pon bile nk kuor jalan aje.Kalu hat shower tu dh nak abes. Lotion mmg melambak la.
Kad ni dorang tak kasik aku baca time bukak present tu. Dorang kate tu lg syahdu. Lagi heibat kang aku nanges. Kang tak masal dorang pon meleleh jugak.Kate dorangla. On the way balik, baca..Phewwwww memang tik tik air mata.
ALLAH... tak kuat hati. Time tulis ni pon syahdu lagi rese hati ni...😭😭

Terime kasih gegals...Terime kasih belanja makan..Terima kasih hadiah tu. Terime kasih korang selalu tolong akk.. Terime kasih segalanya...Korang memang osem..Walaupon kadang ade time korang agak annoying jugak.Pasal bile dah amek file tak reti nak simpan balik... Maafkan akk jike akk ade termarah tersinggung, terkecik- kan ati, ter-susahkan, ter-gosip psl korang sepanjang akk ade kt department tu. Halalkan makan minum akk tau...
Rindu kt korang😘

nahhh last but not least tepek #throwback bideo sadis ni. Sampai ketemu lagi jika panjang umur dan di izinkan oleh Allah☺




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!