Oct 21, 2016

CHARITY RUN SJKC WOON HWA


Hah kauuuuu. Rajin kakak update ken. Yela pasal henpon & link blog pon very da sporting.Kasik update la bile ade mase senggang ni. Tapi harap maklom la jika banyak typo. Gune henpon screen nye comel naw naw. Segala typo tak dapat dikesan sangat. Bile dh bukak pc baru ohemmmmmm baaaanyaknye typo.๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Lari jap dr cite farewell tu. Sementara ingat lg cite ni jomla kite up di belog.
Event bile ni ek. Tp tahun ni la. Rasenye lepas exam tgh tahun itu hari kot. Ooo lepas posa.Dalam bulan 7 gtu. Ikotkan kosa tau aku nak layan run run ni. Tapi since abam excited naw2, ye la nak. Jomla mama pegi run ye. Jomla kite ajak babah sekali. Dedek kite kasik tinggal.๐Ÿ˜‚
Charity run with family katanye. 4km ko... Hazab. Macam nk tertanggal lutut n kaki aku ni. Hujung2 tu aku rase jalan dah tak angkat kaki. Dah maen seret aje kaki. Rase mcm tamo teruskan. Tapi laki paksa teruskan.Pasal nak dapat medal.๐Ÿ˜†
Walau aku tak berlari sebenarnye. Jalan aje slow2 sepanjang 4km tu. En Abe + abam aje yg berlari. Bile dorang dh jauh tglkan aku kenela dorang stop sampai nampak bayang aku balik. Hah nampak tak betape slownye aku berjalan..








 finally sampai ke garisan penamat..Orang yg keberapa last tah...HAhahaha
Sekali yg dapat medal aku + abam aje. En Abe dorang tak bagi. Kahkahkah. Padahal dia yg berlari bagai nak rak. Sekali yg jln kaki yg dpt. Redhola sayang....
Ohhhh ade budak dah seriks. Tanye abam next year kalau ade lg run with family nak join bam????
Tamo mama.. Kaki saya sakit. Saya rase kaki saya dah nak tertanggal. Kikikiku.
Padan muke. Nak sangat. Rasekannnnnn igt sonot sgt run run ni...๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜›๐Ÿ˜›๐Ÿ˜›


No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!