Feb 8, 2012

malas!






menjak peknen.....aku malas nak berjalan.....pasal ape aku malas...sebab musababnye adelah...aku malas nak bersiap..aku malas nak bermekap...aku malas nak carik baju yg sesuai....dan aku malas nak siapkan dadif....

kalu dah kuar berjalan...aku malas nak berjalan pusing2 jauh...pegi tempat yg nak dituju...pastuh rase cpt2 nak balik.....*kekadang aku pon pelik dgn sikap aku sendiri...cam tak cayo*...

en.abe pon dah naek buhsan nak ajak aku berjalan..sampai 1 hari tuh dia sound....
"nak kene cr stroller utk org tua la...bior b tolak..ayang dok aje dlm diam2" .......kahkahakahkah...

eh..korang...betolke orang kate...minum air sejuk time peknen..kang kuar baby adelah besor???? peknen kali nih huiyoooo....aku tersgtla suke minum air sejuk....dan suke amat bende yg manesh2....camno nih?????



4 komen tomen:

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!!
Stroler org besor erk...
Hik3!!!

kayyana said...

stroler utk org beso?? klu ade seronok jugak.. dok diam2 leh jalan merata rata.. ais tak elok utk org pregnant sebenarnye.. bayi besar ke tak tu tak sure lak... tp ade org ckp minum ais lebatkan rambut baby.. hehehe...

Qhaifa Nur said...

org cakap kalau banyak berjalan senang baby nak kuar....

2 anak lahir lebih 4 kg, nurse / doc selalu tanye gitu..minum ais ke, pada hal tak minum pun...

wan nurul hezrina said...

wahhh perut dah nampak?tak sabar dah bau2 babynie=)hikhik

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!