Dec 15, 2011

yg best...



best bile time peknen...mmg "mak yong" diutamekan...ape skali pon....*kelip2 mate*
kalu kat umah...mmg aku dgn en.abe la tempat aku meng-demand....tp kalu kat opis....
tak terpikir pulak aku boleh meng-demand....tp...oleh kerane rerakan seopis memahami...maka dgn sendirinye mereka meng-demand-kan diri aku...ehhh....cam itu punye ayat ke....korang paham dak???

nak2 kalo bab makanan...apepon...musti dorang igt kat aku..kikikiki...i loike! pasal walau apepon yg dorang telan..pasti dorang akan sedekahkan sikit utk aku..kalu tak utk makan utk sekenyangnye..cukop sekadar dorang bagi rase...ok wat?? ade org igt korang kalu korang dalam keadaan normal ?...i mean time tak peknen...pasti tak kan....

lagi best..bile org nanye.."ehh ko dah makan.?" bile aku bg aje jawapan yg agak menyedihkan...teros dapat oper..."eh mehla...aku ade makanan..sian ko"...
ahaksss..terase diri dihargai....

hokey...n3 nih sekadar nak bgtau kat adik baby bile kuar nanti...aunties2 kat opis momma adelah ter-baek! .



*u noe who u are*.... tenks babe!





dadif say..."tenkiu aunties....pasal sayang momma + adek baby saye...."




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!