Jul 27, 2011

hepi belated besday ayah...



first at ol...aku nk ucapkan zillion terime kaseh pade korang yg bg idea ape nak bg pade ayah aku sempena besdaynye 25 julai yg lepas.....idea korang sume adelah bernas dan menarik...dan mmg ade yg aku pkirkan "cam ok gak kan....."

dicelebrate 1 hari awal dr datenye...pasal 25hb kan jatuh pade hari isnin..maka semua orang adelah bekerja...

mommy masak!!!


udang goreng ape tah...dan siakap stim limau....setap!


itu dia besday boi...tgh bz bukak adiah dr cucu-cucu nye...*acehh......dr ayah mereke sebenornye...*


ohooo..dpat dvd player la...chare!!! kaedahnye bagus ade mendealah nih..maka takyah bukak cd dadif lalu netbook aku....


tu diaaa....ternganga mulut siakap tuh.......


 tgk dadif.....


bz..bz....lapo sudah..makaannnnn..

ape aku bg pade ayah aku....jeng..jeng..jeng...







































ape dlm kotak tuh??????adekah isi dia same seperti ape yg tertulis kat kotak tuh??????










































































yehhh adelah betol......helmet yg ayah pakai sekarang...bapak lame kalo korang nak tau...helmet tu aku igt lg tua umur dia dr umur anak sedare aku yg besor tuh....lebeh dr 18tahun......


maka.....helmet baru untuk ayah....


"selamat panjang umur untuk ayah....sehat tubuh badan ayah hendaknye...ditambah-tambahkan rezeki utk ayah...*bolehla adik tumpang mewahnye*...selamt dunia akhirat utk ayah.....
adik - napi - dadif sayang ketat-ketat same ayah....."

ahaaa...ade ygr indu pade noti boi kuh yg baru baek demam????ade...korang dh lame tak tgk gambo diakan....

































ahahahah..muke protes!later aku update lagi....

once again....very da zillion tenkiu utk korang yg bg idea..dan sape yg wish kat FB aku tuh...terharu ai...*tetibe*











4 comments:

eB said...

happy besday dari kami juger :)

Mek Rose said...

leh la merempit lebih laju lepas ni dpt helmet baru ehehhe

Lieya said...

ooo hepi belated betday utk ayah ngko yee...

KakD said...

heppi besday buat atok dadif yea. Waaaa bagus la momma dadif ni bagi hadiah topi keledar kelessss. Keselamatan haruslah diutamakan yedak? hihihihi

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!