Jun 8, 2010

terase...

ari neh..aku ganti pose yg maseh berlambak2 lg..aduhai..lagi 22 ari lg..kesabaran aje nk menggantinyer..xper2..u can do it bakis...nnti ko leh kurus...tetibe kannnn....neway..tgh dok melayan mau buka ape kang nnti...round2 kat blog2 member..terjumpe 2 blog neh...pehhhh...mmg sgt2 la sedeh bace entry2 dorang neh..tertitis juga airmata aku neh...aduhai..tetibe rase cam insaf sgt...tetibe rase cm..sayang sgt....kenape aku...x sedar ni dr awal2 lagi..aku rase entry2 neh leh memuhasabahkan diri aku...boleh buat aku lebih sabar..dgn karenah HADIF ADAM...yeah..aku realized tuh...Ya ALLAH..kuatkanlah semangat mereka2 itu....betape kuatnye semangat mereka itu...al fatihah utk bby Alanna Qish..sayangnyer auntie baru nk kenal dgn alanna..:(..dan buat Ryyan Ariff...auntie sgt2 hepi..dpt knl..dpt bace..ttg kamoo...neway..u'r strong boy...


dan....kate2 ibu alanna neh..sgt menusuk kt dlm kalbu aku....tersentuh...serta merta naluri keibuan tuh ade kat dlm ati neh...

"cukuplah sebagai tatapan buat anda yang bernama ibu.Hargailah & sayangilah anak2 kita...kerana kadang2 kita lupa betapa berharganya mereka...sayangilah anak2 kita selagi ada hayatnya dipinjamkan kepada kita.Akurlah walaupun dia anak kita namun dia bukan milik kita sepenuhnya."
Hadif Adam..start frm today...mama x akan kasar2 lg dgn awak..mama promised..mama syg sgt kat awak.. mama promised juge... mama akan tingkatkan kesabaran mama pade kelaku awak...dan mama sedar..ape yg awak buat itu sume hanye maukan perhatian lebeh dari mama..dan itu sememangnyer..sifat semua bayi/kanak2...i promised....and i love u so muchh....

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!