Jun 15, 2010

Hadiah Ulangtahun Perkahwinan

again..n again...giveaway lg.....kali neh...contest ini dibuat  oleh mama aqif..dan disponsored oleh aunty sherry...pade korang...yg rase2 mau join...hah..click aje pade banner...senang aje...teros p...


dan...gambo yg aku nk tayang pade sume orang adelah.......

no idea..nape kami posing begini...yg pasti..neh after kami nikah... 30 November 2007....yehooo!!!!:p

yg neh lak...time berinai...abaikan saje posing aku yg agak ganas itu... 

babah & mama bby Hadif...memasing control ensem..cun..

sanding time.. 1 December 2007

our best moment...

outdoor session...

kami...bermain cak2...
syok2 posing..sangkot lak baju neh..haih...:)


last but not least..kami sgt gumbire...huh....kureng sopan betol pengantin ini kan...???
:p


okies..bagaimane kami bulih kenal..sebelom tuh..kalo korang2 nk tau..aku la yg approach 
en hubby dulu....huh pengakuan berani mati lg neh..aku jumpe en hubby neh ketike sekolah aku ade kan 1 camping di Gunung Pulai, Pontian Johor..on dat time sume skolah..1 JB..turut ini programme...RAKAN MUDA la katekan..hahahahh...dan en hubby neh dulu tersgtlah sombong...dan pemalu..lagi2 ngn pompuan...dan...sebenor2nyer..kawan aku yg tomboi tuh mau ngorat en hubby.tp aku telah potong line kawan aku...memandangkan kawan aku itu berstatus tomboi..pompuan dia nak..lelaki pon dia nak..mane boleh...tamak toi..la ko neh murni..agagagaggag..bermule dr koling2...selame 2 taun...lost contact selame 1 taun...dan tahun 2000 aku & en hubby jumpe balik...and declare pon on dat year juge...cinta cintun...sampai la 2007...kiteorg decide...mau kawen.... tarikh dipilih...30 November 2007...slamat kami diijabkabulkan...1 December 2007...slamat kami disandingkan...and diz year umor perkahwinan kami 3 taun..moge dikekalkan hingge keakhir hayat...yeah..Alhamdulillah..

dedication for en hubby...."chenta kite..chenta mati..sampai mati...hanye Allah...tanah..dan cangkol aje yg boleh pisahkan kite...mama sayang bangat same babah...
I LOVE U MORE N MORE"!!!!!

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!