Jun 2, 2010

daku sefamily....20 taun akn datang...yew!!!!!

peh ari neh rase cm bz bangat seh....dari pagi td..dok asik wat keje aje....wat claim bozz yg dah nek melambak2 aku pendingkan...ngeh2....mahap boz.....xpe naily buat neh...dunt worry yah bozz....pastu ngan mau kol TNB..mau tanye pasal bil yg dia caj agak2 cm x munasabah...sms yuz..yg aku pendingkan juge...x menyempat mau reply..bz killer2 ah...gile ah naily...agaggagagagag...okep..settle sume keje yg harus disettlekan...daku pon sudeh tare keje...then ape lagi..blogwalking la...jln punye jln terjumpe 1 blog neh...agak menarik...tp..aku lupe nk follow dia la...pasal dh tersyok bace entry dia...n 1 entry dia neh menarik perhatian aku..pasal raut wajah kite 20 taun akn dtg..pehhhh..menarik juge..ade 1 website dia attach skali...then aku pon men'try'nyer...ahahhaha...x tahan seh...agk korang rope aku neh bagaimane yah...umur aku n en hubby ketike itu sudah 49 taun...pehh gile babi..sudah tua sehhhh..idop lagi kah aku ketike itu?????insyaAllah..jike dipanjangkan olehNya...mudah2an...tp kire muke aku ngn en hubby still ok lagi lakan...tp muke bby Hadif..agak x munasabah lakan...sekang baru 7bln 26 ari..kire diz year 1 year la....20 taun akan datang bby Hadif berumor 21 taun..sudah bujang anak bujang ku itu...may be sdh ade GF..emmmm :(....sudah masok u...or sudah bekerja.....okeyy..no more tulis panjang2 lg...korang tgk la gambo2 kami 20 taun akn datang....:)




en hubby..leh tahan gak ensem...bile dah berumor 49 neh..emmmm..harus worried juge neh..:)



neh lak..muke haku la..aggaggaga..ok ah tuh..x le buwok sgt kot...:)

last but not least...is..


shian anakkuh..tidak....ini tidak mungkin!!!!!....agagaggagag..xpe dadif...wat ever it is..u still cute n hensem...wat ver pon....dunt worry...actually momma dadif yg x leh terime kenyataan...:P




2 comments:

Lieya said...

Itu muke 70 tahun akan datang si Adif. Heeeee :D

cik puan akish said...

hah..kalo 70 taun akn dtg..aku rase ye kot..tp utk 20 taun akn dtg..itu x mungkin same skali...:)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!