Jun 22, 2010

hepi father day...belated juge.♥

ok..spt yg korang tau..ahad yg lepas...adelah..fahters day...n...aku cam biase lah kan...musti terlupe...sebok dlm tb...dlm radio dok wish..dok celebrate...aku punye sengall....leh x terperasan lak...


dan yg besnye...pepagi lagi..member en.hubby sms...dok wish "HEPI FATHERS DAY MY FREN"..agagaggag...apo punyer binik la kan...sengallll!!!!!
ok ah...pendekkan cerite...ari isnin 21.6.2010...on da way g keje aku dgr radio hot Fm..yg pepagi tuh...ade la topic..n wish for fathers day neh...dan tetibe aku rase diz year aku tade langsong wish kat ayah...siannnn ayah....walaupon sebelom2 neh...xder la celebrate semewah mane...tp paling koman pon aku tetap akan wish..but diz year...owhhh no!!!!!!!! aku leh wat selamber aje....kalo ngn en.hubby ok gak la kot kan...walaupon ini first time utk en.hubby celebrate fathers day...hihihihi...dan time tuh kat hot fm ade wat pilihan utk sms yg terbaik...utk suprisekan bapa yg terpilih dimalaysia neh...dan aku dgn sepantas kilatnyer hantar la sms kat hot fm tuh... pehhh xsangke...habis je satu lagu...sms aku  DJ A.G  bacelah...bace aje..tp x terplih..:(....
ape yg aku nk suprisekan utk ayah...."Saye nak beli banyak2 durian utk ayah saye....pasal itulah pebret dia sekang neh"...agagaggag..ok x????? then petang tuh...aku ajak en.hubby beli durian utk ayah...owhhh...sampai aje umah...ayah x perasan yg aku ade bawak durian...yg dia perasan...cume bau aje...n ade ke patot dia kate..."patutlah idong ayah bau durian...igt adik ngn napi g makan durian..sendawe tgl bau aje kat umah"...ish2...igt aku neh zalim sgt ke???x patot betol ayah neh tau..!!!!!!tersengeh beso dia bile en.hubby kate.."balkis beli utk ayah...utk fathers day...." hehehehhehe....ape ayah aku responds...."owhhh alhamdulillah..bagusnyer kalo ari2 fathers day kannn" pastuh...ape lagi...ayah..mummy..dan en.hubby....sakan la makan durian tuh...punyelah menikmati..orang panggil pon x dengar..ishhhh2..apepon...

"♪slamat ari ayah utk ayah...terime kasih..kerane sayang..menjage..mendidik...dan segalenyer "MEN"...adik sayang same ayah!!!!♥♥♫"


dan

"♥♥♥untuk en.hubby..slamat ari babah...utk babah...terime kasih kerane menyanyangi isterimu...paham isterimu...tahan karenah isterimu...mama n hadif sayang bangat same babah!!!!♥♥♥"




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!