Jul 18, 2016

Raya 2016

meh aku cite pasal raye dulu la.
banyak bende sebenarnye nak cerite.
tapi mandangkan masih dalam mood raye.
moh la update lelaju pasal raye.

biasa la raye aku yg happening raye pertama aje.
raye kedua kadang-kadang.
raye lain dah macam biase.


cam biase la.siap mekap. kasil selpi 1



selpi lakik binik pon musti.
pasal...acara sesi bermaafan utk aku somi isteri memey kt dlm kete..
kat umah dah sesi bermaafan same mami, ayah, along & abg ipor.
so dgn lakik sendiri selalu aku terlupe...
aisehhhh....tak patot sungguh kan.
ingat next year jike diberikan kesempatan nak ade sesi maaf ikot turutan.
seronot pulak tgk others blogger yg salam menyalam ikot dr yg tua..
seronot!



ini selpi lagi sekali..
nk show off lense tu.
cantik.


ini port wajib selain umah atok aku.
this year aku tak balik kanmpong atok aku.
pasal tok mad aku tak sehat, so pokteh aku bawak atok aku ke rumah dia.
so re-ramai pacik & macik aku berkampung kt umah pokteh.
settle kat umah pokteh aku teros pegi ke kubur arwah mil.
sedey....
dah takde mil dah aku tahun ni
=(

this year aku #teamgrey

jenuh nak suruh lakik aku posing romentik2...
haih!

dapat la 1...

eh 2...jadiklaaaaa




adik beradek yg makin membesar...
muge dorang ni saling menyayang antara abam & adik


ok ni dah nk gerak dr masjid.
port utama utk menunggu macik-macik aku utk konvoi beraye ke umah atok-atok sedara...

raye kat benut ni macam biase.
burasak + asam pedas tenggiri memang win!
aku kalu dah dapat tu..lupe anak ngn lakik sekejap.
fokus makan dulu ape-apehal.
pasal susah nak dapat.
sekali dlm setahun.
kalu yg ade kt tepi-tepi jalan jual..tak sama dgn org yg pure bugis buat


nanti sambung raye ke 2 yeh!


1 comment:

nad said...

nak burasak nak burasak nak burasak!!!

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!