Jul 12, 2016

1st prize spelling competition

waduhhhhh.aku dah tulis ni dari pagi ko.
tetibe tak bole save.
tetibe...eh tetibe ke ..hehehehhe
dah try cut paste still tak bole save. taik betol!

terpaksela aku tulis balik.
hoiiii la!

kesah ni awal2 bulan 4 kot...ke bulan 5. yg pasti sebelom exam mid year tu.

hari ahad memang tugas aku amek abam kt skool.
sampai2 depan pagar tengok abam tengah eksaited tgu aku untuk dia tunjuk piala dia.
memule aku macam biase la jugak kan.
pasal ade nampak class mate dia pon ade pegang piala tu. cuma laen kaler.

keluar dr pagar teros abam bagi aku piala tu.
#alhamdulillah!
syukur atas pinjaman terbaek mu ya Allah.

mama: piala ape tu bam?
hadif : saye menang 1st prize ma.spelling competition english
mama : wong chai ling bagi kt dlm class?
hadif : takla..lausek bagi kat atas pentas dewan besar.
mama : wahhhh naik pentas la td pg...takut tak?
hadif : taklaaaa...cume terkejut nama saya kene panggil.
mama : alhamdulillah.pandai anak mama

otw dr pagar nak ke kereta ade 2-3 parents ya tegur
"waaaaa 1st prize ma"
"waaaaa dapat gold...congrats2..."

aku??? wuiiiii aiiii tuhan aje yg tau betape bangganye jadi emak kepade Hadif Adam.

dan kesahnye itu competition dr 4 kelas yg ade utk darjah 1.
semua sekali ade 4 kelas.

hadif dapat tempat pertama.
classmate dia dapat tempat ke tiga...
yg kedua aku tak tau...
#Alhamdulillah atas pinjaman Allah S.W.T








kipidap anak ku.
teruskan kejayaan mu.
tiada laen yg dapat mama babah dapat berikan selain ilmu dunia dan akhirat untuk bekalan awak di masa akan datang.

muge awak dapat jage mama babah time mama baabah dh tua...
bole jage dedek sekali



1 comment:

nad said...

alhamdulillah..
tahniahhhhhhh! aunty nad tumpang bangga :D

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!