Oct 14, 2015

jenjalan malam

selalu nak bawak budak-budak keluar time malam.
hanye  jumaat malam sabtu atau sabtu malam ahad.
selain dr malam itu, memang nan hado nak keluar malam ye.
pasal aku tak kuasa nak melayan tantrum hadif nak bangun pegi skool pagi.
bole bikin mud ilang kalu bergado dgn dia pepagi hari.

so adelah 1 mlm tu pasal en.abe kerje shift pagi, so siang aku anak beranak menakung kat umah seharian.

maka malam tu ajakla merayap ke tempat lampu lampi kat bandar JB.

Allah! rambut abam, dah macam wak daing! panjang






tengok..budak paling hepi dah tentu Q la.
pasal dia la paling kesian. 5 hari dok merap kat dalam umah.
abam ade jugak tgk pemandangan luor. main dgn kawan.



lepas dah hoye-hoye kat situ...berpeluh bagai nak gile memasing pasal melenting kat situ.
jenjalan perabih duet pulak pegi ke pasar karat.
balik umah around 11-ish.
gosok gigi memasing..basuh kaki.basuh muka.
teros fengsan 2-2

=)




0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!