Mar 30, 2015

Reseller/ Dropship

since ramai yg wasap/telegram apekah jenis barang yg boleh korang jadi dropship?

sebelom tu...
meh aku kasik rules & regulation dulu,,
musti ade term dia...
pasal niat aku..
hanye 1..
betol betol nak tolong korang cari side income dizaman yg tak menentu ni...
aku tolong ko...
ko tolong aku...
begitu konsepnye..
bak kate mentor aku..
"terpaksa kaya-kan orang laen, sambil tu aku pon terpakse jadi kaya jugak"
so...kite kaya secare ber-jemaah...
barula ikot bisnes cara nabi...
begitu...




terms aku senang aje...
modal yg perlu korang bayar untuk jadi dropship aku hanye RM30 seumur hidup.
teros ko entitle jadi dropship aku utk semua produk yg aku jual.,
* Tabita Skincare
* Produk jutawan surirumah Eida Hasan Pretty Shop(EHPS)
* Semua jenis produk kecantikan

setiap produk tu ade komisen dia yg tersendiri...

kalu ko rajin...hasilnye BEST la kan..
kalu ko slow hasilnye pon slow...
so its DEPENDS on korang...

yuran tu dikenakan bukan sebab aku nak mengaut keuntungan semata mata...
supaya korang rase...
owhhh membazirnye dah bayar tp takde buat sale...so korang akan lebih ber-sungguh nak ber-bisnes,
selain tu..nak mengelakkan org yg kate nk jadi dropship tapi sebenarnye..beli utk kegunaan sendiri...
aku tanak mcm tu..

sesame kite cari side income...
supaye..taraf  hidup kite lebih stabil...
dapat tolong  pasangan kite...
yg penting... BIG WHY kite nak ber-bisnes...
kalu aku...
anak anak laaaa....BIG WHY aku...
=)

so..
kalu korang ade BIG WHY korang...
cepatla bertindak..
bak kate mentor aku...
FAST ACTION FAST RESULT...
jutawan-jutawan yg ade pon ade kate....
orang yg berjaya..orang yg cepat melakukan tindakan...
begituu..

^_____________________^

wasap/telegram 018 2777794




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!