Mar 2, 2015

Floral Aromatherph Whitening Soap (FAWS) & SUCHi Fragrance (FSAP)

SUCHi Fragrance menampilkan sabun serta wangian aromaterapi pertama di dunia yang menggabungkan pati 7 jenis bunga-bungaan terpilih dengan dibacakan doa ruqyah.


Hanya menggunakan FAWS dan FSAP untuk merasakan getaran kerohanian yang menakjubkan umpama mandi 7 bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.

Keajaiban FAWS dan FSAP daripada SUCHi Fragrance ini, bertindak merangsang, membersihkan serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu menaikan seri diwajah anda. Selain itu, mampu meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, tuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan, tenang, sabar serta ceria sepanjang hari.

Apalagi? Jom alami keajaiban #FAWS & #FSAP untuk berAURAbersama kami!


Brand: Suchi
Nama Perfume: Flora  Sense Aromatherapy Parfum (FSAP)
HARGA: RM89.90

Nama Sabun: Floral Aromatheraphy Whitening Soap (FAWS)
HARGA: RM50.00

 POSLAJU -RM7 @ RM10.00 
 
SUCHi Fragrance telah mengeluarkan new produk muslim pertama di dunia yang menggabungkan teknologi serta #AlQuran, termasuk aromaterapi di dalam parfum yang dihasilkan dari ekstrak tumbuhan.

Setiap bau ada ke istimewaan tersendiri dan semua waangi + boleh dibawa solat. Tak perlu ragu. Malah selamat utk kulit dan alam sekitar sebab kami gunakan campuran #alkohol #kosmetik yang agak mahal tapi selamat. Tu yang penting.

Sangat selesa dan tidak mudarat. Paling best, bauan semua sangaattt #wangi dengan harga giler cadburry rendah. Tahan sangat lama. Sekali #spray tahan 5-6 hari di baju. Haruman yang tidak memeningkan kepala.

Diperbuat dari #ekstrak bungaan asli yang kalau diimport dari luar saaaangat mahal. Tapi kami tawarkan dengan harga yang sangat berpatutan iaitu 20ml hanya RM89.99 sahaja.

Ada #aromaterapi.. mampu menggamit dan memancing suami.. ada aura positif.. mampu membuat org yang bau rasa sangat #positif dan #selesa. Menenangkan.juga ada terapi #aura dan terapi #doa.

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!