Dec 6, 2014

kek batik


ini time raye itu hari.eh ye ke? entahla ek.tak ingat la aku.
yang pastinye aku tengok kt fb member buat kek batik ni..
aaaaaa...macam sodap aje.teros wasap member aku tu mintak resipi.

aaaa kauuu..kek batik pon mintak resipi bagai.?
tu kau..ni aku...kau memang dah terer bolehla kate begitu...aku ni..serba serbi bab memasak ni memang fail.lols:-D

meh aku tepek sikit hasil yg jadik.
org dlm umah kate sedap.
tp aku rase...kureng.
ok takpe.org kat umah ni memang sangat menjage hati..aku sokaaaa..leh buat lg lepas nih

;-)

geng makan kt opis kate nampak cun..hahahahh


aku tepek sekali bahan bahan dia.kot enko pon mcm aku kennn...
baru nak ber-jinak jinak dgn dunia masakan.boleh terai buat.kasik somi dan anak anak tersyang makan..


butter cup 1
susu 1 tin
milo 250gm
biskut marie cap tiger

cairkn butter..msuk susu kaco msuk milo kaco.mcm dh blup2 matikn api..patah 2 biskut msuk kn..setel..sumbat esbox kasik sejuk.

simple n ez..

selamat mencubaaaaa



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!