Dec 4, 2014

gigih

bulan lepas rasenye.kemain gigih aku main masak masak.nampaknye diz month ke-gigihhan aku tu belom datang lg.

dan gigih jugakla aku nk update belog dikala pukol 4.13pagi ni.dgn org sebelah kemaen  berdengkur dia.same naik dgn dengkuran anakanda hadif..ish..ish..
dah berape hari tido aku sedap aje...tetibe pagi ni bole ter-sedar pulak..
takpe takpe.ber-doa aku tak ter-lajak subuh ni..ngeee

sambong balik.pasal.masak masak tu.
ala bukan masak ape sgt pon.
tp pasal aku ni bukan seorang yg rajin utk memasak..kire ini 1 kebanggaan utk diri sendiri..dan ke-kaguman pade en abe

:-)


buat soto..tp sikit fail.psl sup soto tu tak menepati piawaian aku.tak berape keroh..so sikit kuciwa disitu.nanti nak repeat.masak.lagi.
brownies coklat.yey! itu.paling kegemaran dirumah.

harapnye bulan ni datangla hangen gigih memasak tu sampai ke aku lg.best jugak main masak masak ni.kalu menjadik lg rase..waaaa..seronot jugak memasak ni ek..


1 komen tomen:

AMIIZAA said...

sedapnyaaaaa....brownies tu pon mengancam:):)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!