Sep 15, 2014

potty train

bukan untuk dedek...
tapi untuk abam...
dedek belom time lagi..

abam kan masih ber-pempes time malam...
so la ni aku rase dah bole la ajar dia slow slow untuk tak pakai pempes.
dah besar lagi pon kan...
next year dah 6 tahun...
shame-la...big boy still makai pempes...

kalu dulu aku lakik binik memang malas nak kejut-kan dia suruh bangun kencing...
sekarang...kite dah tak payah kejut kejut...
dia akan bangun sendiri..
cume sebelom tido tu..sampai penatla dia..
dan mulut aku dok menyuruh dia kencing...kencing...
adela jugak 6-7 kali..
sampai dia ke-fenatan..
lalu tertido...

dah train dr last week..

ade jugak bape malam dia ter-kucil..
takpe...take a time ye anak..
tapi kalu tiap tiap malam ter-kucil....
penat jugak mama same babah tauk...
so..abam...
kalu rase nak kencing..silela bangun...
jangan sayang sangat tido tu...


hahahhaha...abam..abam....
apepon..comel jugak bam...dunt wori..




1 komen tomen:

AMIIZAA said...

good luck abam handsome:)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!