Sep 18, 2014

ade talent


ni gambor ehsan dr teacher hadif yg sudi share nak kasik tau aku aktivit anak aku kat skolah...
pon pasal nk roger roger kat aku...
pasal anak aku tak bawak kaler crayon yg dah dipesan oleh teacher...
hehehehehhe
mahap teacher.....
bukan hadif takde bagitau soh bawak..
ade..tapi omak eh kurang kepahaman....
ape yg anak cakap...
maka...emak pon...
bior laaaaaa....


dia kalau melukis..meng-kaler...memang tekun..tak macam dulu dulu marin...tak fokus.
yela dulu kecik lg ye dak... 


pinjam kawan sebelah punye kaler...tenkiu ya dalisha kasik anak auntie pinjam...


hasilnye begitu...
boleh tahan...

teacher kasik tau..hadif ade potensi nak menang...
name dia tersenarai dalm 4 orang tuh...
tak tau la menang ke idak...
kite tgu aje nanti...

=)

teacher ade kasik tau gak...
bakat hadif ni bole asah lagi...
bleh hantar ke kelas art..
emmmm...
boleh masok list...dan cadangan akan diusulkan pade parlimen ter-tinggi...

 dan memang hadif ni pandai melukis...
kekadang tak sangka dia yang lukis...
cume aku tak terpikir nk snap hasil hasilnye...
nantila...next time kalu dia ade lukis ape ape yg menarik..akan aku snap-kan nanti...

hadif ni memang kreatif..
maybe ikot babah-nye..
memang kreatif...
sayangkan kalu kita asah lagi skill dia....





0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!