Sep 8, 2014

open house opis

tepu aku dok sini..
line celcom...line wifi sume kene gigit tikus...
ate....
network sume nan hado..
haihhh...

sabooo ajela makhincik nih..

sajela nk up gambo2 time opeh house yg kampeni aku buat itu hari...
kt mane ek?
lupe la aku..ape kename hotel baru tu..
ala yg kat menara landmark dulu tu...
aaa kat situ la..
ok dah pulih ingatan aku..

kat Double Tree Hotel..
makanan?
okla...
tp cume lagi bertambah ok kalu set up meja makanan dia tuh tak jauh-jauh...

aku...kalu dah sinun makanan..
sinin air...
maka....berat la buntut nk bergerak..
lg jenis makai heel...
kose mak...
kalu dah amek 1 makanan...
itu 1 aje la yg aku hadap...













kemahen...memasing kalu bab ber-selfie...anak dare...mak dare....same naek!

hahahahhahahahahah.....
dah tu aje....esok hapdate len..
dada...




1 comment:

Lynn Huraiza said...

sporting habes...bagus ler gitu...hihihi...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!