Mar 5, 2014

dia sekarang ini..

wahhh gituk..macam tajuk lagu...
nak cerite2 pasal abam hadif..
lame tak bebel pasal dia kan..
last rasenye...cite2 pasal dia awal2 masok skolah ari tuh..

update abam sekarang ni time pegi skolah..
macam biase..
kejut bangun still susah..
suruh mandi..pon still susah..
siap bergaduh2 ko....

kalu mandi pon dah payah..
nak siapkan pon...
sabo ajela aku nihhh...
berpeluh2 ok!
kekadang ter-lepass jugak amarah aku ni..

=(

anto pegi skolah..dlm kete dia dah rilek dah..
masok skolah...
time nak melangkah pintu masok..start drama dia balik..
melangkah nak pegi kelas...
berjurai2 air mata..
padehal..kat umah kemaen...
"tanak kawan mama".."tak suke mama" "tak sayang mama" "mama ni garang sgt"
sampai sekolah..
"mama takyah gi work" "mama duduk sini aje jage hadif" "hadif sayam mama"
dan2 ye anak....

tp....aku...
macam biase..
babai dia...sambil buat flying kiss..
kol 11.30 kol dia tanye update kat skolah...

abam ni...lately ni..perubahan dia yg ketara sgt...adelah ter-sangat sensetif...
tak taula ape yg dia sensetip kan sgt..
maybe aku ter-lalu keras time ajor dia...

sekang aku soh en.abe yg take over utk ajar hadif study...aku just monitor dia baut homework.
kesian pulak kat dia..
takut  dia stress belajo...
dr dia mau belajo..terus tamo belajo pulak...

apepon...kalu 1 day hadif bace belog mama ni..
mama nak hadif tau..
mama sayang sgt kat awak...
tade berbelah bahagi mama punye sayang pade awak dan adik...
pade babah mungkin ade...
hehehehehheheh



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!