Mar 27, 2014

cuti & insta Bazaar

yey!!!
lame tak rase nikmat indahnye pegi keje..
hahahhaha...
bole gituk?
kalu tak semedang stress..semedang rase..alaaaaa....tak bestnyeee...
paling tak pon....beratnyeeee rase hati nk pegi keje..
pasal ape??
usahla ditanye..
kerane aku pon tak tau...
ngehngehngeh,,,

sekarang kan tgh cuti skolah..
tenang sikit aku laki binik pagi2...
kalu tak...
pasti berpeloh2..
yg lakik aku cam biase...
bangun siapkan bekal hadif ngan aku..
aku...siapkan diri sendiri....kemas bilik...kejut hadif...siapkan hadif...
mau tak berpeloh2...
*tang aku kene detail sikit..baru nampak aku banyak buat keje compare dgn lakik aku*
hahahahahahah

hari ni ngan jumaat aku cuti..
pasal mummy ayah pegi KL dgn along...
nak tgk meng-visit mak sedare aku di kajang,,
hari sabtu baru balik..
ingat nk pegi cek in lotus desaru..
sekali fully booking..
plus...baru teringat...
jummat till ahad ade mega insta bazar kt angsana!

so...koram..yok riki2 ape yg menarik kat sinun...
yg pasti ade memacam ade kat situ...
nak2...koram sume dah gaji kan...
pastila sonot...
aku ade letak sekali utk TABITA..
kot ade yg mencari tabita....
jugak...akan ku letak jugak MY HERBAL SLIMMING disitu

hepi shopping yeh koram...jumpe disane...

=)



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!