Jan 3, 2014

selamat peranten baru angah


muge ko bahagia...
hingga hujung nyawa ko ngah...

angah ni sepupu aku...
banyak2 sepupu aku belah ayah..
aku rase...
aku rapat dgn dia dengan abang dia aje..
maybe..
pasal umur kiteorg dekat-dekat..
besday abang dia 18.9.1981
aku 17.9.1981
kiteorg selalu wish besday memasing time bujang-bujang dulu.

tp bile memasing dah makin men-dewasa...
memasing dah kawen..
dah takde dah..
jumpe time raye aje...

=)




itu abangnye peranten...
dgn anak-nye...
anak kami pon sebaye!
beza bulan aje..
Q bulan 6
Dalisha bulan 8..
2-2 pon pentakut dgn orang..
2-2 pon mmg tak nak dgn org
2-2 pon pemalu!
hah! kenalaaa tu koram 2..


sorang nak duduk...sorang nak berdiri..


muke lebih kurang kan?

hahahahhaha...
memey 2 pupu betolla!



inila peranten-nye..
chantik amat!






ini time nak pungot tol..
i loike ini acara...
memey tiap kali kazen-kazen aku kawen...
akuuuuuuula org yg first dok kat pelamin...
muhahahahahah


 ok..bile dah dapat...cepat-cepatla blah..


muke berminyak sungguh la!.org kuat katenye..
kuatla sgt...
takat letak kek kat meja beradap aje...
hahahahhaha

 posing-posing sikit...
badan memasing dh melengas..
anak-anak dah start buat perangai..
bahekla kite berangkat pulang...
meneruskan niat dihati utk cr makanan utk buat bekal abam ke skool pulek..

owhhh barang-barang di Aeon Big tuh...bleh tahan murah gak kan..compare dgn jasko AEON tuh..
mereka tu tak same yeh???

cer korang try sopeng barang dapor kat situ..
berbaloi-baloi!



1 comment:

Rizziela said...

pamalu ek anak2nyer

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!