Jan 2, 2013

bukit merah lake town resort...



cerite pasal holiday last year...
dah syiok sendiri....snap2 gambo...harusla di upkan di belog pule...
kat muke buku...sikit2 je up gune yak intagram....dah hokey...
kang ade pulak yang kate mak nih terlebih rajin up2 kat muke buku...
sikit2 refresh...tak sudah2 muke aku kennnn yg update status...
ehekkksssss 

^_^


plan punye plan..akhirnye....dapat jugak aku sefamily menjoinkan diri holiday bersame mummy, ayah dan family along....lame owhhhh tak ikot doram nih p holiday....sadis!

oleh kerane..tempat tinggal.udah disponser oleh ayah...mmg wajib2 laju2 kate nak ikotttt!!!!



gerak pukol 6.30am..elok anak2 aku terbuntang bijik mate....yang abam...mmg dah siap2 mandikan..yang adik bebeh...kite kasik lap2 sikit muke bontot...aco...tukar pempes...tukar baju...dah jalan....tak mandi.....



sepanjang perjalanan dr jb ke semanggol perak....anak-anakanda aku...superb!..bole bagi gred A+..baek belaka...yang abam...tengok tab...penat tido....haus susu...adik bebeh...pon same....ngantok tido..celik susu..boring dok kat carseat..angkat jap...nanges...tido balik....begitula sampai menuju kedestinasi...



time nih benti makan kat rnr tapah kot...ke rnr pagoh...tak hingat sudah...


time nih...dh sampai...pukol 4 lebih kot...wuyoooo.....berasap kooo bon bon......



malam dinner kat simpang traffic lite tuh....makanan dia...ok la...bole diterime pakai...




besoknye....pegi taman orang utan...emmm....disini..adelah amat membuhsankan...
tak worth it langsong aku rase....fees rm30 for adult...rm28 for child...sampai sane....orang utan hanye ade 4-5 ketol aje...jalan jap..dah patah balik ke jeti..nak balik kedarat...hohohoho..mmg menyesal gile aku ikot...kalu tau..mmg tak yah ikot...aku pegi masok water theme park lagi bagus! 






cuaca tak la berape panas..cume rasenye mmg cuace kat perak tuh..kalu takde matahari pon mmg panas kot.....adik bebeh mmg kool...walaupon dah berpeloh2...
si abam...macam biase...dah penat....mule la cranky....





dah penat2 kat tmn orang utan nih...moh kite ber-splash2....yihoooo....

abam hadif...gile ko...very da eksaited....tak takuit langsong!...soka gile....siap tamo balik...lagi meroyan...siap tamo bukak swimming suit dia..hahahahha...hadif2...lenkali kite pi lagi...next time adik bebeh dah beso...lagi best...kite sume bolee main air...

tp kat water theme park yilek gambo....kose ko..aku nak bawak henpong.....bebeh Q pon aku tak bawak..soh mummy aku jage....lagi la nak bawak bende2 berharge begitu....dah eksaited gile nak men air.......kalah hadif eksaited dia...

=)

maen sane..maen sini..penat dah kaki...dah...moh la balik..penat...kate nak berjalan ke penang.....

tp....apekan daye..kuase malas lagi berleluasa dihati aku...nak balik bilik..nak baring..penat!



time nak balik..ade insiden yang funny yg hadif buat...tak bole blah betol....time nak keluar dr theme park tuh...macam ade masok pintu ala2 kat rumah...bole anak aku nih bukak selipar dia....masok ke pintu tuh....aku dgn laki aku dah lepas dulu..dia kat belakang...skali
ade brader tuh sound..."dik....tak payah bukak selipar dik...pakai balik selipar tuh"...

skali aku toleh anak aku jalan selamba dgn kaki ayam..selipar dia tinggalkan kat luar...terbahak2 aku laki bini kat dlm tuh....

brader tuh ckp ape.."pandai anak awak...sopan..berhemah masok umah orang..tau adap..."

hihihihii.....hanye mampu tersingih aku lakik bini.....

hadif..hadif......awak nih.......

nanti sambong ah balik..mcm panjang bebenor citernyer...

=)






No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!