Jan 5, 2013

1st.2nd.3rd day di skolah




ye...anak bujang saye yg bername Hadif Adam dah saye hantar ke tadika dikala umur dia 3tahun ++..tp kalu ikot tahun..beliau dah berumur 4 tahun.nanti citer yeh nape saye nk masokkan hadif ke skolah.

dan seperti yg dijangkekan. hadif mmg pecah rekod kt dalam family aku.pasal..pasal hadif adelah cucu lelaki yg sulung dlm family aku.dan hadif juge orang pertame menanges time pegi skolah.


ahaiii sabar ajelah aku ni hahhh..



itu semua adelah hari pertame.
belom keluar dari rumah drama air mate dah jadi..sampai kt skolah...sambong lg menanges.tp nanges hadif utk hari pertame ni mmg behave sesangat.tade meraung tade meronta.nanges pon nanges setempat.





hari ke 2


drama masih ade.tp kali ni drama kt depan pagar skolah.

hari ke 3






pon drama kt pagar skolah.kali ni lg heibat. siap meronta.emmmmm..kite tgk hari isnin kang.
anak nanges. luluhnye hati aku ni wehhh. lagi bile tgk dia pakai baju skolah..besar dah anak aku.. tears!!!!









No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!