Dec 4, 2012

kesannye..



lame kot macam tak kunjung kat sini.....bz betol ah...dgn mengadap situase di opis...yang "konon-konon" macam baru..conflict dgn perasaan sendiri...peh tuh boleh pulak jumpe SLUT dekat angsana...wehhh.....kat angsane sane..mmg ramai kot pesen2 SLUT nih.......apesal la tiap berlaku...musti kat ansana....macam ciiiii la wehhh!!!!

upsss...ter-emosi pagi2....kenot nice owhhh......kene buat latihan pengukuhan dgn gigih lagi nih!...

by da way....dengan atas ape yang berlaku itu.....aku bersyukur...kerane....

1. dapat kesan....insyaAllah...tiade sakit jantung or wat so ever yang dikesan..
2. dapat kesan...kawan2 aku....semua adelah caring2 belaka......tq koram....u noe who are u gals!
3. dapat kesan...laki aku...en.abe....mmg sayang amat same aku! love u hubs!♥♥

and...and...and.....
4. dapat kesan..bahawa...laki aku adelah yg terbaek...dari lelaki2 yg coba menggoda jiwe dan raga ini...upsssss teeeettttttttttttt....... i still love my hubby dear...sorry..... 



and..and..and.....

i proud be a wifey to hanafi.....i'm momma of 2 sonssss!!!!

 

ai dah kawen la....anak 2 lagi u........aduyaiinyyyyeeeee............

>_<







No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!