Oct 1, 2012

raye....raye....



gilak ahhh...raye dah lame berlalu kot...baru ade suuuuuunnnn nak up cerite re-raye bersame keng-kawan tershenta...

unplan punye plan....diz year....mmg tak plan langsong....tetibe...kengkawan aku dok dtg serbu....dan aku pon turut menyerbu....

cerite mengikut gambar la....

first....aku pegi raye umah yuslina ..raye ke 3 kowt...tp non ado gambo la...

raye ke 7 gtu yuslina & da crew datang beraye umah aku....



yang ade hanye gambo  fren Q....hananiah anak kepade yuslina.....
budak panjang lagi sweet nih....

raye ke berape tah...tak ingat...babat ngan arin pulak datang beraye....ber2 sajo.....
itupon pasal gadis ayu si arin pulang ke jb.....





itu...babat sedang menjamu nasik bersame lauk ikan kicap....ahahahahah....naseb la aku nih memahami.....perot dak babat tuh kebulur...kalu dakkkk....mmg aku buat dek saje la sementare ko nak nunngu pegi ke umah yuslina..ko tauk...ini sudah jam berape???? 
pukol 12.30am........

pehtu esoknye turn aku lak menyerbu ke rumah arin...ade open house aka marhaban...
kat sini...aku ade pelik sikit....berplacing bukan maen banyak aku rasenye....tp aku musykil...apesal gambar yg di-upload mcm tak banyak......

=)

kes malas koooo!!!..

ini bersame fairuz....dadif...dan darwish..

anak aku nih......musti nak interprame jugak.....aishhh...

pehtuh dah last2  raye ari tuh.....pergi menyerbu umah babat pulak...

makan nasik ayam.....terbaek dr adiknye babat...ana....

sodappp...

 
arin in da house....


itu baru kamik ber-5 berjumpe...tak dicampor lagi mereka2 yg tak men-joinkan diri....


ini budakkk....asik merentan.....aku sebok berposing..dia sebok nak marah......

 hananiah dah mule cranky..sabola ye yuslina ye....gitula orang ade anak ye....


ini...bebeh gal saye yg baru......aloooooo....geram tgk dak nih..........sooo comellicious!

lepas ke rumah babat....mereka keumah ochee pule....aku idakla mengikutnye..pasal dorang takde roger2 same aku...jadik aku dah punye plan laen...maka....sampai disitu saje perjalanan raye aku bersame rakan2 seperjuangan...
hihihihihihihihihihi...

nnti bile dorang dah up gambo kat muke buku...nnti aku up kan lagik kat sini....

=)






No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!