Oct 26, 2012

ber-swing-swing..


bile dah jadi emak2 nih.....semua bende barang baby aku nak try...semua aku nak ade.....aishhh kenkadang terpikir gak dalam pale otak aku nih...aku aje yg over...anak takde apepon...tihihihihi...rasenye semua emak pon ade perasaaan sebegitu....

yg ter-latest....sebok nak jugak Comfort & Harmony Portable Swing - Biscotti
nih...tiap malam...time nak tido aje...aku dok berzikir kat telinga teman sekatil..
"b nak beli ke tak..nak beli ke tak"...sampai teman pon dah naek tensen....

rasenye dah terlambat sikit kot nak kasik Q naek swing nih...pasal mendealah nih lagi bagus...time dia baru2 kuar dari perot..balik2 dr ospital..kasi tido kat sini.....mmg sangat praktikal...




yang lagi menguatkan aku nk swing nih..pasal memikirkan senang nak p travel...acehhh..macam ko selalu travel aje kan......ahhhh tak kesahla....at least...senang la kot..kalu aku nk berjalan p umah atok aku ke...umah macik2 aku ke....kaedahnye ade portable swing nih...idakla perlu nak membawa buai Q kehulu ke hilir....begitu..

jadik bile dah dpt aje swing nih...hati aku yg ter-over eksaited..

dan lagii tambah eksaited aku...bile Q soka dodok kat dalam tuh...alhamdulillah..idakla aku rese 1  pembaziran bile membelinye tuh.....kalu tak...mau aku stress...rese nak gigit2 je swing tuh...


Q ok aje dok dlm nih.....kalu bab tido..kalu dah mengantok baban punye..baru dia terlelap la..kalu dak...dia dok rilek sambil hayun2..gitu...

puas hati omaknye...

=)






No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!