Oct 2, 2012

karnival nusajaya...


iols orang nusajaya...so rese2...patotla menghadirkan diri sebagai support pembangunan nusajaya.....*puiii.....poyo sungguh bunyinye*

idakla....ade tujuan yang sebenarnye pergi ke karnival nusajaya tuh.....iols...demam panas uols...ari jumaat b4 berlangsongnye karnival tuh.....meng-gagahkan diri juga untuk pergi ke sinun....

nak pergi ke karnival kerjaya katenye....emmm....hampeh.....bukan hampeh ape....fasility kat situ...ya ampon.........dah la buat kat ruang legar yg kat tingkat 3 nun diatas...tetibe..sume lift....."LIF TIDAK BOLEH DIPAKAI UNTUK SEMENTARA WAKTU"...hohohohoho....sabo jela iols nih......aaa...cane nak naek...dgn stroller sebesar gabak...takkan ko nak berangkut dgn tangga yang comel2 tuh....sudahnye.....lakik aku pegi..aku anak beranak dok la kat bawah.....

yang lelain.....aktiviti..retis2...ok-ok la...aku pegi pon dah petang...so nak jumpe hello kitty...mmg nan hado la..yang ade cume khemahnye saje...

menarik la kot...sesuai utk dadif...tiket pon idakla melampau gile mahal...sedang2 elok la tuh...dan karektor kartun yang ade kat The Little Big Club pon kebanyakkannye dadif kenal....idakla aku rase 1 kerugian kalu aku bawak dia....kang kalu tetibe dah beli tiket memahal...bawak masok....selamba badak aje muke dia....tetibe aku lakik binik yg ober eksaited..aku jugak yang sakit hati....


pehtuh yang penting kat situ nanti...ade PINGU yang sgggttt dadif soka...


eksaited mamat nih....bile nampak singboard pingu tuh..



bujang aku nih.....kalu mood dia ok....kalu aku kate..."dip.....mama amek gambo nak..."..
kalu dia angguk...dan kate nak...maka bole la aku proceed...kalu dia dah kate nanak....geleng kepale...ko suruh apepon la...boooo layan....


ni...lakik aku snap curik2...dia kate ape..."tgk2....2 beranak sebok berposing...panas2 buta nih"....caittt!!!!


adik bebeh.....yg merah padam mukenye akibat kepanasan yang melampau...


errrr......kasik can la....maknye pon nak jugak bergambo....hahahahahhhahah






**upsss...hari nih besday my lovely sista along....selamat tambah umur ye along...muge panjang umur...tambah rezeki awak....dan berbahagia bersame keluarga tersayang....adiah ari sabtu yeh.....share same dadif..."




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!