Jun 13, 2012

kesahnye...part1



emmmm.....camne mau start yeh???
ok...kite story 1 day before la yeh...


sebelom hari kejadian..... 4 jun 2012, aku mmg dah turun tande lendir + darah coklat...mmg  hari tuh..aku dah berjalan sakan...untuk memenuhi anak tekak...menuntut rase..tak lame lg nak beranak....duduk la ko dirumah selame 44 hari...maka..hari tuh..gigih berjalan sane sini....


5 jun 2012, jam 2.15 pagi....tersedar dr tido, bangun kencing....dan naseb baek minggu kejadian en.abe mmg keje shift pagi....


kuar dr toilet...nak baring semule...skali naek katil...busssssssssssssssssssssssss..........laju je air mengalir......


teros aku..."b!!!!!...bangun....air nih...."


en.abe teros bangun.....nanye aku "nape?ketuban dah pecah ke???nak buat ape ni? nak g klinik?ahhhh kejot mommy"


keadaan aku??? terkedu..nebes...semua adelah..halamak......nak beranak  ke aku sudah????


mommy aku pon nmpak sikit panik....."banyak ke??pakai pad......sakitt tak??? teros g klinik la..bla..bla..bla.."


aku bangun...cuci2 ape yg patot..pakai pad semua....ckap ngan en.abe aku lapo..nak roti same milo....


settle makan....aku ckap ngan en.abe same mommy...aku tamo pegi klinik la nih...aku nk tgu sakit..baru nak pegi...


tunggu punye tunggu...sakit tak muncul2...ade la muncul...tp....tak menentu...kenkadang sejam skali..kenkadang 2 jam skali...maka hari pon dah siang......


pagi...aku bangun..mandi2...bekpes mihun goreng.....ilek2 dulu..tenangkan pikiran dan minda.....pukol 10 lebih baru aku gerak pegi klinik...tu pon pasal atas desakan komen2 yg tak berape best dr mukebuku...membuatkan aku terpakse rela pergi ke klinik walaupon tak sakit.....


sampai depan klinik....aku tak teros masok.....pasal ade babak2 drama kat dalam kete...biasela uols.....iols nih kan banyak dosa same en.abe.....maka..bersyahdu syahdan jap....sesi pujuk memujuk......pukol 11.15 am baru aku dapat kekuatan nak masok klinik tuh....


-BERSAMBONG-




3 days before...=)


4 comments:

Z.U.E said...

alololo! sweet nye!

Fara said...

tak puasssss!!!!! nak lagi citerr!!! nak nak nakkk!!! hihihii..

Lieya said...

Ko ni saje je kan... nak men sambung2 babak plak... ko sambung cepat kalo tak aku sekeh ko... xcited terlebeyy.. ha haa

+ e.z + said...

hik3. comei ar ko sis... ;p

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!