May 8, 2012

lame dah...



yezzza...lame dah kot aku tak membebel pasal dadif aka big bro nan sorang tuhh...
menjak peknenkan adik baby...dadif...mmg sgt2...dan dable sgt2....meragam!....
aku tak tau org laen...tp dr my experience sendiri...mmg amat la mencabar..walaupon adik baby belom pop out lagi......

bak kate mommy aku..."yela....dah ade org laen gantikan tempat dia kat dlm perot awak....jeles la dia.... "

kenkadang geram ya amat..kekadang bile tgk asik la kene marah....sgttttt la kesian......tepikir dlm pale otak..."sian anak aku..asik kene marah aje.." dah tuh..ko imagine la..kalu aku cakap baek2......sikit punye slow talk ngan dia...punye la tanak marah..ape tah lagi nak naek tangan...dia makin buat2 perangai yg sememangnye mencabar kewibawaan aku nih....ko tak hangen disitu....

ish...ish....

lagik...menjak peknen...mmg dadif ade sikit terabai kot..no more class...no more activity...no more taman2 ke......aku mmg dah tak kose kot dah nak bawak dia.....bukan ape...nak melayan badan..nak melayan penat...nak melayan sakit lagi....banyak owh nak kene layan...ade gak aku try gagah2 kan diri...tp kang bile malam menjelang..hahhh..ko amek ko...tu yg aku malas cenggitu....lagi kalu dadif buat perangai....maka..bertambah hangen la aku..

harapnye bile adik baby dah kuar...dadif dah takde nak meragam bagai......dan..aku sendiri harap aku bleh control baran aku nih.....

=)

ok uols.....sekian saje...


sayang dan mancher hadif adam.....♥


1 komen tomen:

wan nurul hezrina said...

samalah ngan merah sik kena marah jew.kadang pas dah marah ku rasa kesian plak.hohoho..pasnie kita kena kurangkan jadik tarzan n marah2

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!