May 29, 2012

dah kawen..sile buat chare dah kawen..



motip tajuk??
ngeh..ngeh....penangan hot topik dr hot fm tadi pagi...

"adekah anda benarkan pasangan anda pergi bercuti bersame kawan-kawannye?"

dan....yg pasti jawapan dr aku,...adelah...no!...no!..No!

yela.....bukannye bermakne kite tak kasik hubby kite pergi holiday...maknenye.....dia takde time utk kengkawan dia....tidak....dan op coz not!.....bukannye en.somi langsong tak bleh kuar dgn kengkawannye....ade gak timenye kann..cume bg aku kalu nak g holiday sendiri2...owhhh mmg tak patot....ko dah ade bini..sile la buat chare dah ade bini..nak pergi holiday...bawak la binik skali...wats da problem??? kalu rase nak berseronok2 dgn kengkawan...ahhhh...tak payahla kawen....dok pi enjoy ngn kengkawan sane.....

ape ingat kalu bawak binik tak bleh fun ke???? aicehhhh,......melainkan kalu mmg ade aktiviti yg tersembunyik....tu idakla ku tau...

tp tadi...ade 1 caller....ape yg dia ckp...aku rase ade betollnye...faktor2 si isteri tak bagi adelah..

1. tempat /destinasi yg nak pergi...like thailand...indon...etc..etc...
2. kengkawan yg join....like yg sorang tuh mmg kaki pompuan...kaki clubbing...kaki mengorat sane sini.....

mmg somi kite tak bersikap sebegitu..tp bile dia ade "geng" tempiasnye ade sikit2 mengena kat en.somi....like tersengeh2 macam kerang busuk! *ini aku sendiri pernah merasai dan melihat.*

dan...aku rase..aku sgt bersyukur..pasal..somi aku..en.nafi...mmg telah meninggalkan segala aktiviti time dia bujang2 dulu...like pergi jamming sampai 2-3 pagi...pergi mancing...pergi me-ngopi  dgn kengkawan...

bagi aku....bile ade acare ngan kengkawan...tanpe batasan...ade membawe sikit keburukan!

anda bagaimane???? adekah anda sgt sporting....saye mmg TIDAK!




1 comment:

LYAfrina said...

sama..
NOOOOOOOOOOOOO jgk jawabnyer...
dh bfamily..bct dgn famililah kan..

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!