Mar 14, 2018

SUSU MAEZ

Korang yang mencari supplement untuk kulit.  Takut nak telan pil.  Bole la try SUSU KAMBING MAEZ ni.
Ada 2 perasa.  Asli dan coklat.
Mana yg rasa tak bole nak telan rasa susu.  Boleh try yang coklat punya.  Dijamin sedap!  Pasal aku sendiri tengah consume. 

Okey ni info pasal SUSU MAEZ.

Susu maaez merupakan susu yang mampu merawat dan mencantikkan kulit yang bermasalah seperti masalah ekzema, kulit kering, kasar, bersisik, gatal-gatal, kudis, parut dan lain-lain masalah kulit. Jadi kalau korang ada masalah kulit, cepat-cepattt amalkan Susu Maaez tau. In shaa Allah kulit akan kembali cantik dan sihat.


Macam biasa kalau nak order korang wasap je 0182777794.

Harga 1 kota SUSU MAEZ Rm59 FREE POSTAGE

Ada 20 sachet dalam 1 kotak tu.








0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!