Sep 14, 2017

COMBO BIDARA

Tak tau nak explain macammna tapi nak bagitau DAUN BIDARA adalah cara alternatif untuk prevent diri kita dari diganggu dan difollow oleh makluk Allah yang kita tak nampak.

Ekceli daun bidara ni susah nak dapat dan mahal harganya.

Aku ada jual Minyak Bidara dan juga Pati Bidara.

Beza combo bidara tu,

Minyak Bidara dah dicampurkan dengan essential oil. Dan minyak bidara tu sesuai untuk korang yang selalu keluar malam, balik malam, berjalan, ada anak kecik, anak selalu menangis, susah nak tidur, rase takut tetibe dan macam macam lagi situasi.
Minyak bidara ni kalau kat belah utara benefit dia lebih kurang macam minyak celak untuk baby.
AAA gitu la lebih kurang.
Minyak bidara ni ka boleh sapu kat ubun ubun, nadi dan celah celah pelipat.
Selawat, alfatihahh dan doa supaya Allah sentiasa melindungi kita.

Pati Bidara pulak takda campuran apa apa. Melainkan Daun Bidara saje.
Ini sesuai untuk ko yang dah pernah kene sihir/santau.
Which is dia macam kaliskan kalau benda tu dihantar balik.
Not 100% sehat. Tapi ko akan rase bit lega.
Pati bidara sesuai dijadikan sebagai mandian.

Next posting aku akan bagitau cane nak buat air mandian campur pati bidara EHPS ni.

Banyak dah testimoni pasal pasal sihir/santau gangguan. Bila guna Combo BIDARA ni. Alhamdulillah. Lega.

Harga asal tiap 1 ni RM69.90
Jika kau adalah pembaca blog aku special harga aku bg RM55.
Nak lagi discount??
Wasap aku. Best price aku bagi pasal nak tolong ko  tanda aku appreciate sebagai reader aku.
Pos RM8(SM); RM10(SS)

Wasap aku 0182777794









No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!