May 29, 2017

Simpan sendiri

Korang pernah tak kalau rase stress/down/boring dengan keadaan sesuatu tu.
Korang simpan sendiri.
Then korang moody sendiri.
Silap silap boleh mengaruk kat orang keliling.
Pasal terlalu simpan stress tu.
Kalau korang cenggitu.
Kita sep-la.
Aku tak reti nak cerita or mengadu walau dengan suami sendiri.
Bukan tak caya atau ape.
Cuma entah tak suka nak bercerita.
Akan aku cerita bile stress tu dah sampai klimaks.
Dah rasa nak meletops baru la aku dengan rela hati nak cerita dengan en abe atau dengan mami ayah.
Kalau dah tak tertanggung sangat kat jiwa la.
Selagi bole tahan.Selagi tu aku simpan aje sendiri.
Ingatkan dah tak kerja kat UEM abes dah stress aku dengan orang lain.
Stress NEVER ending kan.
Kalu abes memang ko takkan ingat kat TUHAN.
Allah nak suruh hambaNya sentiasa ingat kan DIA.

Ya Allah aku mohon hati ini sentiasa REDHA ya Allah.




0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!