Mar 28, 2016

cuti sekolah part 2

sementara tengah dalam tempoh bertenang seketika.
mohla kite update sikit untuk jadi bahan bacaan akan datang sebagai kenangan.

sampai dah petang kat melaka tu kan.
around 5.30gitu.
mencari pempes dedek takdok kat the shore tu.
meragau aku lakik binik cr kedai nak beli pempes.
ade dlm mall, kedai pulak katop.pasal nak kire stok.

teringat otw nak ke the sore tu ade nampak 7eleven.
berdoa dalam hati adelah pempes kit kat 7E tu!
while en.abe pulak pegi bawak dedek g kencing.
aku ngn abam pegi 7E,
menapak la kau.
berpeluh la jugak.

sampai2 ade.
#alhamdulillah.

kat pintu masok tu jugak dok p tukar pempes dedek.
haihhh dedek la dedek.
bile la nak ber-diaper free????
umur dah menjelang 4 tahun dahhhhh

settle pasal dedek.
pegila masok ocenarium the shore tu.


tu rege tiket masok.
2 adult + 2 child  + 3D (laaaa sangat!) = RM102

hoiiila. tak berbaloi benauuuuu la wehh.
kalu tau 3D spek tu tak yah beli pon takpe.
ehhhh..tak mengape...untuk anakanda.
hiuhhihihiho

paling gumbire tentula mamat ni.
okla..dia gumbire aku sebagai emak pon turut gumbire.
dan sempena pekse tengah tahun itu hari agak cemerlang.
bole bagi reward sikit kat anak2.


mamt kecik ni pon gumbire jugak.
asikla pish pissss aje..
=)





paaaaaling suke tgk aquarium ni.
pasal besar kan.
puas mata dia tengok




ni kengkonor part tgk 3D.
takde ape sangat pon 3D dia.


3 kesayangan aku



















mamt ni?
bz jawap soalan yg diberi..
titihihihihi

dapat jawap soalan.
dapatla 4 ketol keychain.
oklaaa..souvenir.

gedebak gedebuk...dalam kol 7 cari hotel....

nanti sambong lagi ok!






0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!