Jul 6, 2015

diuji :(

tiap kali ramadhan ade saje ujian yg datang.
Allah sayang aku gamaknye.
ye.itu pasti.pasti amat!
sebab tu di uji aku.
Allah tau aku kuat.
rase nye dh 2 tahun ramadhan ujian adelah same.
ayah sakit.
2013 kalau tak salah sakit belakang & lengan sampai tak bole bergerak.
2014 Alhamdulillah ok.
2015 datang balik sakit ayah.
tp kali ni lg kesian.
sakit belakng + perot.
suspek kidney problem.
ALLAH HU

=(

moge ayah kuat.
moge aku kuat.
moge mami pon kuat.
moge kami se-family kuat!

korang...
jom submit doa + tambahkan pahala dikala ramadhan ini.
doakan kesehatan ayahanda aku kembali kesedia kala.
sehat + ceria.

hanye Allah yg dapat balas jasa korang

=(



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!