Nov 4, 2014

self-review >>>>> BB Cream by SQB

siyesli sepanjang hidup aku ni..
sejak dari umur 20 tahun...
memang dah pandai gune mekap..
ini dah umur 33 tahun...
aku baru reti makai BB Cream..
entah..
aku rase kalu makai BB Cream..mcm ala-ala tak makai ape...psl tekstur dia terlalu ringan..
tapi...
bile aku dah makai BB Cream dr Seqy Beauty ni...
wahhh...
soke amat...
foundation pon tak payah makai...
b4 makai BB Cream ni...makai foundation..asal nak lunch musti kene kasik touch up sikit bedak...
ini,,,lepas pukol 2 pon still maintain okeh...
lagi best..
kalu keluar lunch kt tampat panas...tak yah riso peluh kuor...pasti muke berminyak...
kalu muke rase berminyak..
konpem...aku sendiri rase tak selesa..
rase me-rengsa...

siyesli aku suke dgn BB Cream dari Seqy Beauty ni...


maintain saje uolss..


dgn makai BB Cream ni..less time utk make up...
lakik haku pon soka...
pasal tak yah menunggu lameeee.




so...pasal korang dah bace review dari aku sendiri sebagai pengguna..
dengan rasminye...aku paksa korang beli..
hahahhahahah

RM55 (SM) | RM60 (SM)

utk oder;
sms.whatsapp.wechat
018 2777794






1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

cantik mcm anak darezzzzzz:)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!