Nov 26, 2014

mini mart aka doremon aka kedai bergerak

apepasal la malas benar aku nak update belog...
padehal ade je kot keng-konon nak citer..
tp aduhaiii kemalasan mengatasi segalanye..
ni nak meluah perasaan...

ig dan fb aku dah rase mcm mini mart..
ala-ala macam kedai mini yg ade pelbagai macam barang dijual
hahahahahah.....
bak kate kengkawan aku kt opis...
aku nih dah macam doremon aka kedai bergerak..
ade aje bende yg aku jual..
ig & fb dah mcm bukan personal page..
dah jd macam mini market

=)

takpela...
yg penting niat nak cari duet yg halal...
settle-kan kerja kerja opis...
then ade time sikit...
kite post la ape ape yg patot kt fb & ig..
pehtu sambong balik buat kerja..begitu..

ok la...

keng-korang..
kot yg tengah mencari Tabita...Supplement..Wide Shawl... BB Cream by Seqybeauty..
mcam biase..bole
whatsapp/telegram/wechat
018 2777794





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!