Nov 7, 2013

tabita vs Merkuri


ade orang kate tabita ni merbahaya...kerana ade mempunyai barang terlarang ...
ye..tabita itu memang ade bahan terlarang merkuri/ hydroquinone..

tp...

ade tpnye...

itu pade tabita PALSU...

so korang..disarankan...janganla tersalah beli..jadila pengguna yg bijak...

so far customer aku budak2 opis..juge sedare mara aje..dan takat ni..memang tade la komplen kate tabita yg aku jual ni tabita palsu...
(dan harapnye aku taklaah salah amek dr supplier..=) )

dan....pade ko yang kate tabita ni direpack balik dr produk skincare yg laen..mcm rdl ke 99 ke..ape ke...

jgn la begitu..
kalu ko maen compare-compare camtu..aku rase krim siang dan krim mlm dia pon same je lakot dgn sf beauty...sabun sf beauty pon papaya jugak...bezanye sf tu jenis bar...
as beauty pon same...
so>???

aku harap ko jadikla pengguna yang bijak...
kalu rase nak try..proceed...kalu rase takmau..tak konfiden...jgn kondem barang laen..tak baek tau!!!

pade sesape yg rase berminat nk try tabita skincare...
 marila roger...

Trial : RM150
Regular  : RM280
EXCLUSIF : RM310
ALl INCLUDE POSTAGE



0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!