Oct 16, 2013

testimoni tabita

hari ni nak cerite pasal tabita...
sebelom nak menjualnye....of coz tuan punye badan kene me-nerai-nye dulu...
aku start pakai tabita akhir bulan mac 2013...
teros beli set ekslusif...amek ko...sampai awal bln 7 baru habes semuanye..EXCEPT toner...
pasal bile dah dapat hasil yg aku rase ok...no need to put toner banyak-banyak la kennn...

so mule-mule pakai...memang hazab...tp tak berape hazabla...
hari ke 4 peeling dah mule start,,,
aku rase start pedih 1 week kot...tak berape hengat..
yang pasti hari ke4 tuh..aku ade team building utk secretary week..
ko bleh imagine rope aku yg x siap..berkopeng2...hahahahha
mmg kelakau bile dikenangkan@\!

hampir give up pade awal-awal minggu ke2...

siap nak cr buyer kooooo....nak soh beli tabita aku...

naseb!!

ade kawan yg baek hati....kate.."sabar..kejap aje...sikit aje lg....next week...sure u dah rase ok la"...**tenks to atiqah!!!!hug ketat2 kat u...kalu u takde..konpem mmg terbior aje tabita i tu..hihihihihihi**

minggu ke 3...alhamdulillah...much better...

pedih dah tAkde...just peeling halus2 saje...
gatal2 pon dah takde..
tinggal pori aku ajela yg belom habis tertutup..

=)



itu pipi left & right aku...mmg terok gile...dan memey sume orang perasan akan kemelecetan itu...ekceli...merah tu pade awalnye tidakla terok cam tu sekali...tp pasal aku geram dgn hadif...maka...sambil marah..sambil mengerok..maka..jadila macam itu....


itu hasilnye...

sekang more confident tanpe mekap..pasalnye kalu dulu..berjalan..nk solat...nk kene bawak beg mekap berkampit...sekang..just bawak pencuci, daily cream & lipstik...memadai...

tp kalu mood aku nk bermekap sakan....sakan jugakla kan..


mekap...pakai lense...pakai pulak bulu mate pelesu ala-ala cik ta...konpem!! i pon dah ala2 retis gituk..hahahahhaha....hanye dengan tabita uolssss....





antara customer-customer aku ....kesan...proses yg terjadi time pakai tabita...
dah dapat hasil...memasing dah bleh senyum panjang.....

dan..no problem punye untuk customer aku..dok whatsapp/we chat/sms/pm aku anytime,,,untuk mengadu....ape..dan sebagainye..aku...as seller..sudi mendengarnye & insyaAllah akan guide ko..

=)
marila try....

Trial Tabita - RM150
Regular Set - RM270
Ekslusif Set - RM310

all inc pos!@



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!