Oct 14, 2013

kinder..


payah gak yeh nak mencari tadika yg bebetol lagi sesuai untuk abam nih..
haihh...
macam aku sorang yg nak sekolah kan anak yeh....
sebok gebang sane sini...
muahahahahha...
bukan ape ko...
ingat nak register hadif adam ke skolah cina untuk darjah 1 nanti..
jadik untuk preparation dia..
kenela masok tadika cina..kalu dak..camne anak aku tu nak adapt bahase cino kang,...
ternganga  dia sensorang kat sekolah..
tp...siyes...mahal weh....
bebetol kene congak tambah darab bahagi kali...
tapi...idak ngapela anak..untuk awak...
ikat perot pon momma sanggop la anak.
asal awak belajar rajin2....berjaya....
dengar cakap mama babah...mami..tok ayah..
alhamduillah..
ok..
so far...dah servey...
rasenye pegi yg dekat dengan umah ajela..
senang sikit kalu ade ape2 emergency kan...
since ayah aku ni pon tak berape sehat...
kite pilih yg dekat...kualiti pon ade jugak..
emmmm....
next month bolela register untuk si abam hadif adam tuh...

=)

abam..sile blaja rerajin tauk...
kalu dak....kenela awak...

^_______^



1 komen tomen:

aini aidit said...

good good...
mcm nk masukkan didit jugak... tapi risau sbb xde sape pndi ajar kt uma nnt... sobs~~~

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!