Sep 26, 2013

Beauty Product yg ade dijual

ye uols...kalu rase2 tengah mencari beauty product yg menarik...lg tertarik...bolela usha kat list yg aku ni...kot kalu takde...boleh aje ko roger aku..insyaAllah..aku try crkan dengan harga yg berpatutan...

mcm ko obses pde kecantikan.. pade kurus...aku pon begitu...lagi2...bile aku dh beranak 2...aku lg rase tercabar gile kalu tgk pompuan2 yg cantik.ayu.lg slim melim..tak kesahla pompuan tu dah kawen ke belom kawen....bagi aku...aku nk kelihatan cantik.sehat.slim bukan saje utk pandangan en.suami...jugek utk kepuasan diri aku sendiri....pasal..aku suke pade bende yg cantik..ye aku suke tgk pompuan cantik..walaupon aku tak dapat secantik nora danish...at least aku dpt mentenkan berat badan.....mentenkan org kate nampak mude..dah bersyukur alhamdulillah..aku hepi..en.suami pon tambah hepi...

so cekidaut...





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!