Jul 3, 2013

USS


yey!!!
dapat masok pree....lagi siap segalenye...lagi aku tk pernah pergi....just kuar modal buat passport rm100...itu pon sebenarnye kalu boleh...haihhh..nape buat passport tuh...tak provided sekali dlm itu arrangement?..ahahahha..gile keji punye staff..semua ko nak disponser yeh...


=)


apepon...alhamdulillah...


dapat gak ku jejakkan kaki ke singapura....walaupon berjiran sebelah...
setelah umur 32 tahun...baru pergi ke singapura..kesiannnn....
derrr..panjang pulak mukadimah kali ini...walaupon dlm hati ini..
ade rase sikit spoil kerane tak dapat memberi jawapan yg memberangsangkan pade hincik bozzzzzz....haiyakkkk!!!! 
stress mak!


dahhh ko tgk ajelah gambo...

 ni time kat imegresen...

 




 eh...ni b4 bertolak...pepagi hari...

 roller coster ini..phewwwww....mak naek yg merah aje uols.....gigil pale lutut!!!..ahahahha....aku syak faktor umur la yg membuatkan aku rase...hok aloh..penakut ropenye aku nih,,,,, tak gagah aku nak naek yg biru...yang terbalik2......



naek ride elmo adelah aku rase...ya Allah....heaven-nye...tenang setenangnye!....tade rase nak gugur jantung...tade rase nyawa tertinggal kat belakang.... hahahahah....kalu bawak dadif...sure suke gile dia....










gile putih ketiak dia kan....aku ingat kene sapu tabita ketiak aku bleh seputih gini....hahahhah

mo mo!!!..haih..nape la tak jumpe dia nih...








dahhh tu aje gambo yg aku dapat..... ihsan dr mereka-mereka yg meng-snap....
 aku...after tgk henpon tade line...ahhhhh buhsan..cane nk koling2 same orang-orang ter-sayang.....teros malas nk kuar henpon....

apepon..sangat enjoi....ingat tunggu budak 2 orang tuh besor sikit lagi...boleh bawak....eh..sekali tak sempat beso..kuar lagi adik bebehhh...teeetttttt

=)




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!