Jul 1, 2013

rebranding dinner



rasenye diz year kot kampeni ni meriah dgn event...kalu tak..event-nye..alahaiiii....sedih bebenor...kalu takde teros...dah plan2 tak jadik...begitula kekdahnye...

pasal rebranding ni...malas nk cite panjang....ko tgk aje gambo...

tp..mmg nostalgia sungguh aih.....kite rawk bebeh...rawk!!!

menu....adelah terbaik!...mungkin aku lapo kot...ahahahhaahha


mc utk hari tuh....ape name dia...tp abdan dia..solid ko...melentik!



sirius..suare dia adelah menten..bagi akula...tp kate lakik aku..dulu dia lg power....yela...hanye org rock aje boleh mengenal org rock kennn....aku dgr dia nyanyi takde sempot2...ok la tuh...

dan amy search adelah sgt sporting...cume body guard dia aje yg sikit over....asik keje nak mem-block org aje...

dah le ssh nk amek gambo dekat2..sekali hamek...shaking le pulekkk...

apepon..malam tu mmg enjoy.....

muke aku?? sadis..kat phone aku..langsong tade snap muke aku....banyak kat phone orang aje...pehtu...mane pegi gambo pong aku tak tau...

huh!





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!